zondag 23 oktober 2011

wegens een verkeerde aankoop heb ik hier verschillende rollen behangpapier liggen. de kassabon heb ik niet meer, zodoende kan ik ze ook niet meer terugbrengen. het gaat om:8 rollen wit overschilderbaar behang 15 x 0.5 m = 8 x 7 euro3 rollen grijs behang 10 x 0.5 m 3 x 10 euro1 rol jeugdbehang 10 x 0.5 m + 7 x 0.5 m ( is enkel een baan geknipt geweest ) 8 euro of 90 euro voor alles Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van ibrahim ibrahim: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60120280 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Stroomgroep 6.500 € Metabo boorhamer BHE 20 IDR me... Inbouw halogeenspot houder 9,95 € Damkap zanussi nieuw 250 € Bouwlift 220v 7m Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/doe-het-zelf-en-bouw"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '2080', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: